View Single Post
Personlig tror jeg på at det finnes mer mellom himmel og jord enn det som har klart å blitt dokumentert til nå.
Har selv hatt noen opplevelser som forsterker dette, bl.a i samme rom som andre personer som oppfattet akkurat det samme. (Så helt klart ikke min psyke som spilte meg et puss).

Har også blitt skrevet om flere ganger at f.eks tvillinger har et bånd til hverandre, der den ene kan føle på seg at den andre har skadet seg eller dødd. Uten at det skal ha vært en årsak til å føle nettopp det. (Samme båndet mellom foreldre og barn og søsken generelt). Så er helt klart noen energier (om det blir rett ord) her i verden som påvirker oss på en eller annen måte.

Jeg har også selv noen ganger i året drømmer (veldig konkrete sådan) som jeg opplever i virkeligheten noen mnd senere. Drømmer som ikke har noen sammenheng mellom hva som skjer i hverdagen min nå for tiden eller på noen som helst måte har et naturlig opphav til hvorfor jeg skulle ha hatt de.

Pga disse drømmene er jeg derfor også åpen for at personer med synske evner og tilsvarende i mange tilfeller kan være ekte.


Men at det i denne verden/bransjen er ekstremt mye søppel, personer som ønsker å tjene penger og lure andre mennesker, er helt klart. Noe som nok også gjør at det hele blir sett på som svindel uansett opphav.