View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen år tilbake importerte jeg tørket Pantherina fra amanitamuscariastore.com uten at jeg visste forskjellen på de ulike slektene. Dette var før Paul Stamets tripguide på JRE. Så jeg visste ingenting om hvor potent denne soppen var. Spiste noen panther caps som var soltørket og aldri noengang trippet så hardt i hele mitt liv. Klarer ikke å gi en beskrivelse som gir noe mening. Fullstendig yt av kroppen opplevelse, mistet synet og hørselen som var sinnsykt og veldig ydmykende. Dette er sterke saker og ikke noe krackers. Aldri noen gang igjen.
Men jeg ble veldig facinert av denne tråden og amanitdreamer på at du kan få en helt annen rus om du tilbereder det riktig, med en mindre potent sopp som den røde fluesoppen🍄
Når det kommer til den brune soppen som jeg plukket er jeg ikke helt sikker, ble bare veldig facinert av den også tok den med meg, men patherfluesopp mener jeg å huske er sjeldent i Norge?
Vis hele sitatet...
Pantherina er veldig heftig, men ikke så vanlige å finne, så det mest sannsynlige er regalis eller rødnende.
Den pantherinasmellen du gikk på, er noe man kun gjør en gang..
Man skal ikke undervurdere fluesoppene.

Men når man er usikker på hva man har så ville ikke jeg inntatt det, nesten av prinsipp når det kommer til sopp vil jeg si.