View Single Post
Sitat av nso
Det du mener er at fordi CC har lyst til å være i pressen så skal man ikke påpeke når de faktisk har gjort en feil og/eller brutt loven? De skal liksom få ture på som de vil?
Det som bør settes fokus på her er mangelen på etikk, og det ser jeg ikke kan ha noen positiv tilbakevirkning på CC. Ingen liker bigcompany (tm) når de oppfører seg som rasshøl.
Vis hele sitatet...
Det jeg mente, var at jeg ikke skjønner vitsen med at dere, som er så i mot hele opplegget, går til pressen når det mest sannsynlig er akkurat det Coca-Cola vil dere skal gjøre. Da lager kanskje VG en sak om det, som beviser absolutt ingenting, og da får CC masse oppmerksomhet rundt kampanjen og brusen, og de taper ingenting på det. I allefall ikke noe tap som de vil merke.

Det jeg antydet var hvis det først skal gjøres noe, så er det best å ta det med noen andre enn media, ta det med noen som virkelig kan etterforske dette, som kan finne ut om det i det hele tatt er noe vits i å prøve og opprette sak. Hvis det er det, gå til media med saken å CC vil sikkert få problemer. Hvis ikke, dropp det, for da jobber dere egentlig bare mot dere selv.

Men meningen min er uansett at dette er meget godt planlagt av CC, de utløste denne "forum-bølge-spammingen" bevisst, og de var også bevisst på at det kom til å bli gjennomskuet, og har derfor gjort dette på en måte slik at INGENTING kan spores tilbake til dem. Som sagt, så nekter jeg å tro at CC ikke visste med seg selv at dette kom til å bli oppdaget, og siden de visste det, så har de sikkert gjort en meget grundig jobb med å skjule spor.