View Single Post
Hei, har ett par spørsmål angående LSD.
Har søkt rundt om på nettet og her på forumet og har ikke fått helt svar på det jeg vil. Mulig jeg bare er elendig til å lete! Men ja, jeg er ganske så fersk når det kommer til psykedeliske stoffer, har røyka salvia en gang uten å få noe ordentlig funk, og nå nylig prøvd Changa, og fikk.. en helt sinnsyk funk! En reise igjennom forskjellige dimensjoner som jeg etterhvert fant ut at var meg selv, og møte med mekaniske-alver og ja, mye sinsyke opplevelser. Men siden dette var min første skikkelig psykedeliske trip føler jeg den kanskje var hakket for intens. Selv jeg klarte å styre endel selv av trippen, noe jeg ikke trodde skulle gå så hardt som det kicket inn, ble sugd inn i en annen verden i lysets hastighet
Mine spørsmål er følgende, er klar over at dette vil komme an på individet som inntar det, setting og dosering.

Men ta utgangspunkt i en first timer på LSD tur, med en mild dosering.
  • Er en LSD trip like uforutsigbar som en Changa/DMT trip? eller får man tid til å "guide" trippen før den slår for fullt inn ?
  • Når den er slått for fullt inn, hvor virklighetsfjern er man egentlig ? vil jeg for eksempel kunne klare å skille ut hva som er "trip" og hva som er ekte ?
  • Hva slags OEV vil man kunne forvente i forhold til Changa/DMT som var alt fra ett ubeskrivelig og intenst bredt spekter av ubeskrivelige symetriske og geometriske mønster til en reise igjennom verdensrommet. Er man liksom på denne planeten under trippen?
  • Har slitt litt med mildere angst, har avtatt opp etter årene og merket forholdsvis lite av dette under min Changa trip. Er dette noe som kan være avgjørende under LSD trip?
  • Er av den nysjerrige og filosofiske personen, som ofte liker å bare tenke på hvordan alt henger sammen, hvordan ting fungerer, hva og hvordan. Er også glad i å male/tegne/designe bilder, skrive musikk og generelt lage ting. Er dette noe som gir posetive utslag på en LSD trip, i forhold til å se/tenke nye ideer, se bilder, høre musikk etc fra andre vinkler.

Håper noen med erfaring fra begge stoffene kan hjelpe meg litt her, er veldig gira på LSD men vil være helt trygg før jeg eventuelt skal innta noe. Og beklager på forhånd om dette skulle være feil tråd til å spørre om slikt i, og/eller om det finnes svar på akkurat det jeg lurer på andre plasser på forumet som jeg ikke har sett.