View Single Post
Usikker på om jeg skal returene vive headsetet. Er litt usikker, vr er veldig morsomt. Men jeg sliter med og overse den lave oppløsningen. Jeg greier og se hver enkel pixel, jeg trodde det var litt bedre. Linsene trekker også ned. Så er stygg redd at jeg må vente til neste generasjon, eller vive pro går ned i pris.. Jeg er uten tvil "hooked" og kommer til og savne det viss jeg kvitter meg med det. Opplevde også morsomme ettereffekter etter jeg spilte noen timer. Når jeg såg på skjermen min var det som det var en slags 3d effekt. Samt synet generelt sett var påvirket en stund etterpå. Snodig opplevelse. Reknet ikke med det ville påvirke hjernen i så stor grad. Hehe

Dirt rally var stilig, men oppløsningen på skjermene er så lav at jeg sliter med og se hvor veien er. Spesielt hellas banen (tror jeg) slet jeg med pga prøver jeg og se lengre frem enn 10 meter. Jeg reknet ikke med krystalklart bilde, men bedre skjerm og linser er ett must viss vr skal bli bra.

Project cars var det lettere og se veien, men den lave oppløsningen slår meg rett i trynet.
Jeg tenkte hovedsaklig og bruke vr til racing, men jeg er usikker på om det er godt nok for min del...
Men jeg skal innrømme det er stilig, slått til taket 2 ganger plus gått rett i veggen når jeg spilte superhot.
Dem har gjort en god jobb, spillet er greit med den grumsete oppløsningen samt motiontrackingen er super i dette spillet.

Jeg har også kjøpt raw data, men jeg har problemer med og få det spillet til og kjøre bra nok. Lav fps samt gpu usage, laggete tracking og kroppen ingame henger etter mine bevegelser. Så når jeg snur meg raskt og skal reloade pistolen så får jeg det ikke til pga magasinet er ikke der det burde være.. Frustrerende spill...
Sist endret av sneipen; 7. august 2018 kl. 14:06.