View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Det finnes jo telt og rullestoler med innebygget wifi, så det kan faktisk være en mulighet
Men større sjangse for at det er Fly Cirrus 4 telefonen ja.

Hihi ja, det er nok den typen tlf.

Hvem nektet deg adgang til adminsiden?
Synes det er litt rart om det er deres router og deres nettverk at du blir nektet tilgang av leverandør.
Dette er jo typisk noe alle skal kunne ha tilgang til på sitt eget nettverk.

Internett leverandøren vår nektet å gi oss admin passordet til Routeren. Jeg liker å ha kontroll på dette selv, nå har vi hatt dette Wifi passordet i flere år.. og det er andre ting jeg kunne ønsket å gjøre(port forwarding f,eks). Har aldri opplevd i Norge å bli nektet dette, men dette er Polen..


Telefonen må jo uansett være i næromerådet om den skal være koblet til nettverket, så kanskje en eventuell huseier om dere leier har skaffet seg ny telefon eller har hatt besøk av noen som har glemt den igjen?
Vis hele sitatet...
Vi er eiere, det er ingen andre som har fått Wifi passordet.. Som jeg sa dette oppdaget jeg etter vi hadde vært bortreist på ferie. Har ikke hatt besøk annet enn folk som har levert Mat til oss men lite behov for det når en er på ferie

Spørsmålet kan vel spesifiseres som slik: Kan tlf'r registreres på nettverket uten å ha Wifi passordet ? - Ja. Alt ok - Nei, Noen har hacket passordet vil jeg da tro.