View Single Post
Sitat av Passiv Vis innlegg
Hørtes ikke så dumt ut det med LSD. Har du erfaring med sopp til samme formålet? Foretrekker selv sopp framfor LSD. Mest på grunn av at LSD varer så himla lenge med lang comeup og comedown, men synes faktisk soppen gir en bedre rus også.

Får hjertebank som du beskriver, en tung følelse i kroppen, så kjennes det ut som jeg skjelver en god del. Muligens er skjelvingen bare visuelt/psykisk, fordi omgivelsene vibrerer i takt med meg.
håper det letter på større doseringer som du sier.

Hvilken type meditasjon anbefaler dere? Det finnes så utrolig mange, blir så vanskelig å velge.
typene jeg har sett på som for meg virker interessante hittil er, Mindfulness og chakra meditasjon.
Vis hele sitatet...
Har aldri prøvd å røyke DMT på sopp, fordi sopp i seg selv har alltid vært nok. Føles helt utenkelig å ta DMT på toppen av det for min del. Mulig du kan prøve med en mindre dose, 1-2 gram. Gjerne skriv en rapport LSD derimot passer med DMT som hånd i hansken. DMT gir syre en åndelig tvist, som den ellers mangler. LSD er også en mye mer stabil grunnlag å fyre fra enn sopp.

Sopp og NN-DMT har mye til felles føler jeg. Lik bodyload (skjelving, tyngde), til en viss grad også headspace. DMT føles som en komprimert og forsterket sopptur. Psilocin er jo bare en oksygen unna NN-DMT i struktur. Jeg er dogg litt skeptisk til blandingen fordi jeg mistenker at det kan bli litt mye å tygge på en gang.

Når det kommer til meditasjon, så er en regelmessig mindfulness-praksis å anbefale. Helst bør man drive med det ei stund, slik at hjernen blir vant med å operere mer bevisst utenom meditasjon. Det er jo negative tanker som kan ende opp med å føre deg til panikk og redsel man må lære å forholde seg til - ta dem med en stor klype salt heller enn sannhet, helst prøve å la de utspille seg uten å engasjere. Derfor behøver man en del trening for å kunne bli bevisst på og bryte ut av unødvendig negative tanketråder, midt i en heftig psykedelisk seanse, før de rekker å farge opplevelsen. Jeg er ikke en erfaren meditator selv, jobber med saken Vil anbefale Waking Up-app til Sam Harris, han underviser en blanding av vipassana (mindfulness) og dzogchen. Bare å lage en konto og sende en mail til support hvis du ikke vil betale. Får ett år gratis, no questions asked.