View Single Post
Har tatt meg mange weekend og lang-weekend turer med venner til norske og utenlandske byer for konserter i tenåra og tjueåra. Fant som regel klubber i samme musikksjanger på forhånd på nett som vi dro til etter konserten eller en annen dag i løpet av oppholdet. Er alltids en bar eller park å finne om du ikke finner noe annet sted å henge, men spisesteder og shopping går også an for å få mer ut av turen

Var veldig lite sightseeing på dagtid på turistgreier som jeg egentlig angrer veldig på at jeg ikke gjorde mer av!

Hvis det var utenfor Norge/kjøredistanse så alltid lavpris flybilletter, SAS hadde en ungdomsrabatt for de under 25 og Norwegian ofte tilbud 399-599 til europeiske storbyer. Booka billig hostell for det meste, noen ganger kræsja hos kjente som bodde i den byen og noen ganger bra hotell med basseng osv når vi kunne spleise og det var priser utenfor sesongpris. I nyere tid er jo airbnb et godt alternativ. Brukte i snitt 4-5k i alt inkl reisen på en langhelg og hadde deltidsjobb som finansierte det. Kunne sikkert spart litt på å ta tog istedet for fly, buss istedet for taxi, couchsurfing istedet for hotell osv men yolo!

Men husk at om du syns det er for dyrt å reise til en konsert så kommer det alltids en annen konsert på et senere tidspunkt nærmere deg.
Sist endret av celtseus; 12. januar 2021 kl. 22:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.