View Single Post
Sitat av Torkjell Vis innlegg
Bra spill du har laget! Jeg stor koser meg med det, og må si jeg er veldig fasinert over hvor bra det går an å lage et mafiaspill. Du har hele tiden oppdateringer, svarer å er med når folk spør deg om ting. Dette er det manko på hos de større spillene du konkurer mot, godt jobba!

Det du snakker om Vidarlo gir lite mening, jeg skjønner du er på jakt etter en storyline, men det er et tekstbasert trykkespill og ikke noe star wars emacs kapittel. Oppdrag har man, og såvidt jeg har skjønt er småoppdrag på vei også. Da snakker vi god nok storyline. Og for å ikke snakke om dette med uknuselig highscore så er vell hele poenget å bli best før man får en hau med folk i mot seg fordi man har dritet seg ut på discord og blir drept. Så erre på´n igjen og igjen og igjen. Husk at et mafiaspill i 2020 går mer utpå det sosiale rundt discord enn det gjør å faktisk spille. Man blir som en liten familie ombord på ferja

Håper du fortsetter med det gode arbeidet ditt på spillet nuffins, eller Skitzo som du kaller deg in-game! Godt jobba!
Vis hele sitatet...
Jeg er enig med Vidarlo, en smart spiller burde favoriseres in-game kontra en som har nok tid til å sitte og trykke på knapper hele dagen.
Det inntrykket jeg har er at mye er basert på flaks i dette spillet.

Valg du gjør tidlig i spillet bør reflekteres i hvordan spillet utvikler seg.