View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg går rundt med pulsklokke hele tiden, og røyker et par ganger i uka. Har vanligvis hvilepuls på rundt 60-80. Når jeg røyker cannabis kan pulsen fyke opp til 140, eller til og med enda høyere. Dette varer maks i ett minutt, før den går ned og stabiliserer seg på rundt 90-100. Dette varer noen timer. Har også merket at om jeg f.eks spiller onlinespill som vanligvis kan gi meg adrenalinrush, så blir dette ekstremt kraftig etter at jeg har røyket cannabis. Har fått puls opptil 180 i korte perioder under intens gaming på cannabis. Det gjør meg litt småstressa, men jeg vet jo at det kun er fordi jeg får adrenalinrush, og jeg har hatt opptil 180 i puls i nesten en time når jeg virkelig tar i på joggeturer, så jeg er ikke akkuratt redd for at hjertet skal «sprekke» eller lignende.

Legger ved et bilde som viser pulsen min for en hel dag. Du kan se den fyker opp og ned mens jeg er på jobb. Den går ned når jeg kommer hjem og slapper av, før den går opp igjen når jeg røyker, og holder seg relativt høyt til å være hvilepuls. Jeg hadde også på meg klokken en av de få gangene jeg har prøvd litt kokain (ca 0.5 i løpet av en kveld), og da fikk jeg faktisk samme hvilepuls som på cannabis, ca 100.

[/url]