View Single Post
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Nei, fakta er fakta uavhengig av tid, sted og omstendigheter.

Det er ikke bare en enkelt rapport, men mange. All forskning viser at paranormale fenomener bare er tull.

Det er ikke vanskelig å bevise, for hvis det faktisk eksisterer vil det helt fint kunne bevises. Å sammenligne paranormale fenomener med Dark Matter er bare latterlig, og viser hvor lite du skjønner.
Vis hele sitatet...
Greit nok at fakta ikke forandrer seg, men da vil jeg gjerne vite hva fakta er.
Fordi det som har blitt regnet som fakta mange ganger opp igjennom historien har vist seg å være feil, altså å ikke være fakta. Var dette bare teorier da? Hvis de kun var teorier, vil jeg påstå at hva du mener også bare er en teori.

Hvis du synes min sammenlikning mellom paranormale fenomener og dark matter er latterlig, så bevis gjerne for meg at dark matter eksisterer. Jeg tror allerede det eksisterer men har ikke fått fremlagt noen bevis for det. Akkurat som med paranormale fenomener. Paranormale fenomener kan jo være liknende type partikkel (eller hva den kategoriseres som) som dark matter?

Sitat av scientificamerican.com
Dark matter is just what its name implies; it is matter (or mass) in the universe that we cannot see directly using any of our telescopes. Our telescopes see not only visible radiation (constituting the spectrum of colors that our own eyes can detect), but other types of radiation as well.

Dark matter does not reveal its presence by emitting any type of electromagnetic radiation. It emits no infrared radiation, nor does it give off radio waves, ultraviolet radiation, X-rays or gamma rays. It is truly "dark." Cosmologists believe we can only see about 10 percent of the matter in the universe. Until they can accurately determine the mass of the universe, they will not know for sure whether it is expanding infinitely or will stop expanding at some point and collapse.
Vis hele sitatet...
Ta å les litt her også du: http://phys.org/news85310822.html