View Single Post
hemmligegreier:

ja hvorfor påpeker du 100 000 ganger at det har blitt forsket på? hva er relevansen? det betyr ikke av den grunn at all forskning må stoppes av den grunn.

hvis jeg rapporterer noe paranormalt hos meg, og en en annen gjør det samme i afrika, så kan ikke du si at det har blitt forsket på og at det vi begge opplevde har blitt forsket på da du til å starte med ikke vet hva vi har opplevd.

du virker som du tror at det paranormale omhandler et spøkelse som heter casper og at han har vi debunka for lengst, så derfor er alle framtidige paranormale hendelser også tull.
og av den grunn så skal vi aldri mer forske på sånt igjen.

ja og det sier er at det må forskes mer, ikke at det aldri har blitt forsket på, men at det må bli mer prioritert.
for tilfellet er dessverre ikke slik som du skal ha det til at det paranormale er debunked. sorry, men vi vet shitt om dette universet, og som du sa: "Man kan være ærlig og redelig, og ha et åpent sinn. Man kan innrømme at man ikke vet og ikke kan forklare det" <-- som indikerer på at det paranormale ekisterer og ikke er debunka.

eneste forskjellen mellom meg og deg da er at du ikke ønsker å forske mer på det, mens jeg gjør det.
Sist endret av Dalaras; 6. april 2012 kl. 01:47.