View Single Post
Hei, hadde min første LD drøm i går.

Hadde røyket canabis tildigere den dagen og så stakk jeg bort til en kamerat som vi bare kan kalle Hans.
Hans hadde kjøpt seg et BF3 som vi spilte hele dagen. Utover kvelden fyrte vi opp bongen et par ganger så jeg var rimelig fjern. Bestemte meg for og ta en liten lur. Tenkte at jeg skulle prøve meg på WILD metoden. Lå da i sofaen mens Hans spilte videre. Etter og ligget en liten stund og var helt avslappa i kroppen begynte jeg og se lys og etterhvert som jeg bare observerte lysa begynte det og komme fram et bilde. Bildet var veldig utydelig men etterhvert kunne jeg se noen folk rett forran meg det var en slags spesial enhet (miletært). Gikk litt frammover og ser rundt meg, legger merke til at ting ikke ser ut som det skal se ut. ser ned på hånda mi og teller fingra og da lå jeg merke til at jeg var i en drøm og tenkte Hey! jeg er i en drøm jo. Fett endelig klarte jeg det etter og ha prøvd så lenge .

Og der vekte Hans meg og sa at jeg ikke måtte sove nå

Mens jeg prøvde WILD metoden prøvde jeg meg på der jeg ser for meg en drøm. Så for meg at jeg var en soldat og drev i et krigs område. Ikke det feteste du kan gjøre men tenkte det var best pga lyden fra Hans som spilte)

Er første gang jeg prøver LD mens jeg er fjern, og det fungerte. Jeg lurer på om hasjen hadde noen invirkning eller var det bare det at jeg var ganske sliten og trøtt da, eller at det var lyden og lyset fra skjermen til Hans som hadde en innvirkning?

Beklager det er et veldig rotete innlegg men har det litt travelt :P