View Single Post
Sitat av Qjonit Vis innlegg
jeg er ikke filosof og utgir meg ikke for å være det heller. men som jeg sa i starten savner jeg filosofens rolle i samfunnet og i de beslutninger som tas for mange mennesker eller grupper. noe av det jeg ytrer er rett og slett min amatørmessige ide om hva filosofenes rolle bør være og noen av det som har ledet til det.

ingen problem med kritikk som er berettiget. og er det for mye visvas og video linker for din eller andres smak så skal jeg ta til meg det.. men psykose greiene som ble presentert syns jeg ikke hører hjemme noe sted.
Vis hele sitatet...
Tror ikke noen har hatt til hensikt å fjerndiagnostisere deg med en psykoselidelse, det var en beskrivelse av teksten din. Jeg er helt enig i den beskrivelsen. Å droppe halvferdige tanker og så nekte å konkretisere når folk følger det opp (uttaler meg vagt med vilje, vil ikke tilrettelegge, jeg er ingen filosof men her er noen random innsiktsfulle linker, men ikke hør på meg, jeg er jo bare en idiot, tenk selv...). Dette her er ikke ting det går an å svare på. Kom med en mening, og forsvar den skikkelig når du får tilbakemeldinger. Sånn er det man diskuterer.