View Single Post
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av Hasjclowny Vis innlegg
Flyktningepolitikken har sosiale og økonomiske konsekvenser som fordeles svært skjevt på de som bor her i Norge. Da kan man spare seg for den største indignasjonen når den delen av samfunnet som bærer byrden gir uttrykk for at byrden ikke burde bli mye større.
Vis hele sitatet...
Hvem i Norge er det som lider økonomisk og "bærer byrden" av Flyktningepolitikken vi fører?

Sitat av Hasjclowny Vis innlegg
Alle de formene for kriminalitet er noe som beviselig har blitt på påvirket i negativ retning av innvandringspolitikken siden innvandrere er overrepresentert på nesten samtlige kriminalitetsstatistikker. Jeg tror neppe Gry vil få fram at hun har blitt gruppevoldtatt hver eneste gang hun har handlet på Rema, hentet ungene i barnehagen eller vandret plystrende gjennom nærmeste skogholt de siste årene. Å tolke henne så bokstavelig synes jeg virker litt påtatt uredelig.
Vis hele sitatet...
"Skal man tro politiets statistikk er en typisk voldtektsmistenkt norsk mann, ruspåvirket og han voldtok på fest. Tallene er hentet fra årsrapporten i Oslo politidistrikt for 2014 og fra Kripos' rapport Voldtektssituasjonen 2014 som omfatter hele landet."
Aftenposten

Så får jeg legge til, i anstendighetens navn:
Menn med minoritetsbakgrunn står bak ni av ti voldtekter i stavangerregionen de siste tre årene.
– Overraskende, mener politiet.
NRK
Sist endret av vindaloo; 11. mai 2021 kl. 02:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.