View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Livet

Når en vokser opp med en alkoholisert/pilleknaskene mor og en psykopat av en far så er vel ikke utsikten den beste. Vet ikke hva som var værst av det egentlig. Måtte gå som det gikk det, gikk til helvete med alle 4 barna. 2 døde av stoff og siste er nå ganske så tørst. Selv har jeg så store problemer med å forholde meg til mennesker generelt at arbeid blir veldig komplisert. Ingen rus eller tabletter her, alltid forsøkt uten. Har vel sikkert sine grunner vil jeg tro. Bærer intet nag slik sett men en kunne jo fått en noe bedre start på livet.

Hvis dette ikke teller mtp. trådtittel, at en må ha en spesifikk hendelse så må det være den dagen jeg fikk beskjed av legene på intensiven at min bror etset opp innvendig. Noe «stoff» en hadde kjøpt. Var jo klar over at det gikk til dundas før det, for det var en lukt på det sykehusrommet som ikke var helt god etter mine nesebor å bedømme. Mest sannsynlig hadde det ikke gått så bra med han i fremtiden heller, for det var store problemer tilstedet der. Det vil jo ikke si det samme som at han trengte dette på sin 20-års dag «feiring».

Så ett lite tips til andre er hvis en skal handle stoff så ikke ta det for gitt at det er det som blir levert. Selvfølgelig veldig sjeldent slikt skjer, men enkelte ganger skjer det nå. Er en villig til å satse livet på at ikke skjer?