View Single Post
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Tullball.
Hvor mye tror du omsettes utenom "deepweb" som ikke blir tatt kontra det som bestilles der?
Hvor bor du ? I et dop-hi?
Du må jo skjønne at de finnes et større hjemme-marked som ikke er fullt av ravende junkier som må innom stasjonen annenvher dag

Men ja, du har helt rett, relevansen er dårlig om premisset for tråden er deep-web. Så det må jeg beklage.
Vis hele sitatet...
Tullball sier du ehh? Tror du hadde fått deg en fin liten bakoversveis hadde du flyttet hit til denne lille byen (som jeg ikke kommer til å nevne navnet på)


Det er ikke snakk om at markede/dealerene her ikke er trygge eller vandrende junkier eller hva faen du snakker om, mer at dette er en liten plass, så prosenten for at du møter politiet på vei hjem er veldig stor. Og som du kanskje vet så er det alltid en patrulje bil ute å lusker uansett tid på døgnet, og som sagt tidligere i tråden: Har du blidt tatt før her så er det ransaking om de ser deg til fots eller du kommer kjørende, omtrent uansett BASTA!

Du fra Trondheim kan nok ikke tro dette, å hadde jeg bodd i en stor by som Trondheim så ville jeg nok aldri vært en kjenning av politiet heller, dermed kunne flydd fritt rundt å handla uten noen bekymringer. Her derimot er det tryggere å bestille fra deepweb, og blir pakken stoppet så kan du bare nekte for å ha bestilt noe som helst. Litt værre å nekte for at du har noe å gjøre med 5ern som politiet fant på deg

Tullball du liksom...