View Single Post
Sitat av Pygoscelis Vis innlegg
9. Om du driver på med utenlandsbestillinger må du forberede deg på at de vil ta noe. Det er gambling (med oddsen på din side, men likevel, den er ikke spesielt stor). I gambling må du regne med å tape. Du må gjøre det riktig hver gang, mens politiet trenger bare å ta deg i en tabbe én. Og de tar ikke folk ved å grave i blockchainen, eller snoke i loggene til ISPen din og kryssjekke bestillinger, banktransaksjoner og TORaktivitet. De tar deg fordi du fucker opp og bestiller billig dop fra utlandet. Eller så fucker du opp og blir tatt for ruskjøring. Så kommer de hjem til deg og finner dopet ditt, og vipps så er du kjenning, "rusmisbruker" og et mål. De kan finne på å dukke opp hvilken som helst dag når som helst i flere måneder og år senere.
Vis hele sitatet...
Når du sier at de kan dukke opp når som helst senere, mener du da hvis man har blitt tatt tidligere? Hvis man bestiller dop over nett og det kommer fram uten problemer, er det da en mulighet for at pakken har blitt avslørt, men at politiet venter med å poppe innom for å "lure" deg?

Jeg har aldri bestilt dop over nett, og har heller aldri blitt tatt for å bryte loven før. Er dette noe jeg burde bekymre meg for hvis jeg skulle tatt sjansen på å bestille noe?