View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Kjøp deg en vekt på ebay, der får du en vekt til 20 - 40kr, frakt kan ta ett par uker, men jeg kan love deg at de fleste norske headshop/røyke butikker, både i butikk og nett butikk som selger vekter til en 400 - 500 kroner selger sånne billige Kina vekter som kan kjøpes for 30 spenn på ebay (ser noen butikker har noen litt dyrere merke vekter osv, så gjelder ikke alt og alle) Btw de billige vektene funker bra som bare det (til ditt bruk ihvertfall )

Ikke det at jeg har så mye peiling på pepper, men her jeg kommer fra så hadde jeg kanskje fått 2g eller litt over for en tusing vil jeg tro.
som sagt så har jeg ikke noen personlig erfaring med pepper, men det sies at 65 - 80mg med "ren" amf er ganske så sterk dose for en uten toleranse. Nå er sikkert ikke amfen din på langt nær ren (tipper jeg), men la oss si at det skulle vært 2g for det du kjøpte da, å 1/3 av pulveret du kjøpte er faktisk ren amf. Det vil da si at om du skal ha en heavy lisse så vil den lissa veie 240mg. På 2g så er det over 8 lisser som veier 240mg...

Så min konklusjon er at: med mindre dine "4 ganske breie lisser" veier 0.5g vær (noe som ville vært en helt drøy lisse mtp mengde pulver som skal opp i nesa og dosering), så er du skikkelig bøffa både på kvalitet og vekt..

Dette er jo bare en teori og trenger nødvendig vis ikke stemme i det hele tatt, men om vi skal ta det du sier på alvor og det stemmer så er jeg nok ikke så langt fra realiteten vil jeg tro.
Bedre lykke neste gang! Det vil si bruk 30kr på en vekt.
Sist endret av Alge; 30. juni 2017 kl. 13:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.