View Single Post
Av det jeg har lest så har noe av argumentasjonen vært at mange mennesker bruker samme passord overalt, hvilke andre tungtveiende grunner mener du er essensen?

Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Er en relativt stor forskjell på Freak som er mer et hobbyprosjekt imens Jetcarrier er en seriøs bedrift hvor du legger inn kortinformasjon osv.
Vis hele sitatet...
Okei? Jeg forsto det slik på den som postet for jc at de ikke lagret kortinformasjon eller personnummer? Kun enkel brukerdata som man nærmest finner på gulesider.

Nå har jeg ikke testet tjenesten, men skal lage meg en konto å sjekke - hvis det er som du sier at de lagrer kortinfo fra meg og slikt så er vi enige - da suger det!

Men jeg tviler på at det er slikt, det må da være et krav fra kortinnløseren at det er kryptering på plass?

Dette blir for dumt, her kan Dodecha bruke en hersketeknikk på sitt innlegg fordi han er nFF crew, men bruker jeg samme teknikk så går nFF Crew mr. Meitemark inn og modererer mitt. Snakk om å dra dobbeltmoralen enda lengre.
Sist endret av Pochahontas; 21. april 2016 kl. 15:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.