View Single Post
Sitat av apocalyptic98 Vis innlegg
Hellåis. Jeg røyker i blant, hos folk som bor litt utenfor byen. Men jeg er så sykt redd for å bli oppdaga av enten foreldra mine eller andre.. Hvor i oslo er det trygt å røyke? Hvordan kan jeg røyke hjemme uten at noen legger merke til det?
Vis hele sitatet...
Sitat av Potetmix Vis innlegg
Brett et håndkle, så puster du røyken ut i det. Bruk pipe og røyk små biter som du klarer å ta på ett trekk. (krever litt lungekapasitet da) Vips, også har du null røyk og minimalt med lukt. Hvis du er 98'er så anbefaler jeg deg å la være, er litt tidlig i livet å holde på med sånt.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal et håndklede hjelpe? Uansett, jeg vil heller anbefale å gå utendørs. En liten skog, eller bare sitte på verandaen når du er alene hjemme. Mekk city joints for sikkerhets skyld. Fjern filteret fra sigaretten, dette kan gjøres ved å bite i det. Erstatt det med en avrevet bit av et kort etc.. Ta ut tobakken av sigaretten, bland tobakken med noe av cannabisen du har, og hell det tilbake i den tomme sigaretthylsen. Du trenger ikke blande heller, men jeg foretrekker det + at det dekker mye av lukta. Dytt alt av stæsjet langt nede i sigaretten slikt at du pakker det nedi der, bruk gjerne en tynn penn etc.. Spar igjen litt papir på tuppen av sigaretten og snurr på dette, så det blir som en joint-end-twist. Woalla. Tar 2 minutter.

Bortsett fra det, så har du cannabutter - oppskrift finner du på første side i tråden. Matretter gir ingen røyk, men det setter lukt i huset når du lager det ofte. Dersom du skal lage av hasj, så anbefaler jeg på det sterkeste å blande det godt ut i smør. Hasjklumper i pizza etc er noe av det verste som finnes, og det smelter gjerne litt ut som en lakrisbit om det er godt og varmt. Lykke til!