View Single Post
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Som noen andre her har touchet innpå... hva er du interessert i? Det er vesentlig. De aller fleste fagfelt er greit betalt og vil være behov for fremover. Hva som driver deg til vanvidd er høyst individuelt.
Vis hele sitatet...
Det er mye jeg er interessert i, men jeg tror ikke noen av interessefeltene mine kommer til å ende opp som karriere. Spiller en del piano, kan spille gitar, har holdt på en del med studio-fotografi, grafisk design, markedsføring, det siste året har jeg studert mye økonomi, politisk teori/filosofi og generell normativ filosofi.

Jeg er realistisk nok til å skjønne at jeg ikke kommer til å ende opp som musiker. Så flink er jeg ikke. Jeg kunne sikkert blitt studio-fotograf om jeg hadde hatt kapital, men markedet der er ganske oversvømt for å si det mildt. Markedsføring kunne vært interessant, men jeg vet ikke om det er noe særlig etterspørsel der.

Jeg vet ikke om jeg har noe særlig lyst å sitte i akademi heller, siden min politiske filosofi er omtrent motsatt av det som virker å være normalt der.

Jeg kan mye, men føler meg ikke som ekspert i noe.