View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Humørsvingningene kan være ganske ekstreme

Var veldig nær å sprekke for en time siden. Bruker den HAP-appen for å ha noe å forholde meg til. Der står det under sprekk/tilbakefall:

«Dersom du har hatt en kortere sprekk, kan du fortsette der du er i programmet.»

Hjernen min tenkte HMMMMM, da er det ikke verdens undergang baaaaare denne ene gangen, sant? Har noen gram liggende i en skuff. BUT NOPE OFFICER! Klarte å motstå. Tenkte på hvor skuffet jeg ville vært i morgen. Da ville ikke fremgangen i appen føltes helt riktig ut. Juks rett og Skal kvitte meg restene sånn at det ikke blir så tilgjengelig. Skal mer til for å dra ut å kjøpe.

Veldig stolt og lettet akkurat nå. We can do this bois!
Vis hele sitatet...
Så bra har bare hatt en kveld jeg var nær å sprekke, ellers har jeg ikke vært interessert what so ever. Jeg har også litt liggende, ikke mye, kanskje under et halvt gram, om ikke en kvart. Når jeg sluttet å røyke nikotin så hadde jeg akkurat vært på butikken å kjøpt 30 digg og når jeg kom hjem så bare slutta jeg Helt ut av det blå. Lå en 20 pakning på bordet helt til jeg bare gaden vekk 2 uker senere. Når jeg så hvor glad kompisen min ble for å få det, da så jeg hvor rett valget mitt var.

Drakk en øl i går og føler meg faktisk lettere fyllesyk i dag. Ikke verre enn det jeg gjorde hvis jeg røyka før jeg la meg. Går vekk om ca 1 t.

Sol og fint vær i dag. Blir et par timer i barnebursdag og jeg gleder meg aller mest til å se familien, spise kake og være ute i frisk luft. Ellers må jeg oppdatere meg på noen tester i forhold til jobb. Hater de testene, men må heldigvis bare ta de annenhvert år.

Ha en fin dag