Tråd: Skal ta LSD
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg og dama kjøpte to lapper, dealeren sier lappene er 180ug. Dama hadde aldri tatt det før, men hun ville ta hele lappen. Vi tok lappene og ventet 40 minutter, da begynte det å komme litt mindfuck. Satt på Heavyweight av infected mushrooms på anlegget. Det gikk kanskje 20 sekunder før dama begynner å bad trippe. Hun ber meg skru av musikken. Jeg skrur musikken av og hun begynner å stokke om ord(allerede liksom) før hun til slutt sier; Hva faen Kenneth, hvorfor er det så mye blod her? Begge sitter i sofaen og jeg tripper selv, og jeg blir jo litt satt ut, men sier til henne at "hallo, her er det ingen blod.." - vi reiser oss fra sofaen og går på badet for å se oss i speilet. Da ser dama meg i øynene og jeg kan se at hun ikke har det bra i det hele tatt, hun er fast bestemt på at det er blod. Men nå er det ikke blod generelt, nå er det blod på henne. Hun mener på at jeg har drept henne. Hun sier til meg; Kenneth, du har drept meg. Jeg kan se at hun er livredd, men hun er livredd meg. I full panikk springer hun til ytterdøra(planen hennes var å skrike i oppgangen at jeg hadde drept henne) men jeg tar hånden hennes i det hun åpner døra. Det skal sies at hele trippen ble ødelagt av dette, og vi hadde det ikke fett i de timene som var. Eneste som hjalp var å holde hender.

Hørte i ettertid at lappene kanskje hadde blitt dobbelt dryppet, men det er jo bare kanskje. Aldri mer syre til fruen hvertfall.