View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Bare sånn for ordens skyld: Når noen poster ett nytt innlegg i en gammel tråd så vil den tråden vises på forsiden. Alle vil bli gjort oppmerksom på ny aktivitet på forumet, det er det forsiden gjør: Sorterer alle nye innlegg i trådene på forumet slik andre kan delta der det er aktivitet.

Vi kan desverre ikke tillate kontaktannonser av den sorten der det er innlysende at man skal bedrive ulovlige aktiviteter, vi har aldri hatt noe "sopptember" møte blant medlemmer her (som jeg er klar over, hva brukere avtaler i hemmelighet har jeg ingen oversikt over).

Jeg vet om flere tilfeller av folk som har trippet alene, selv har jeg kanskje trippet på LSD en gang alene og det var en særdeles introspektiv reise. Sopp føler jeg er hakket mer emosjonellt så å dele det med venner er en vakker ting.
Men med det sagt er det ikke noe katastrofalt med å trippe alene, noen vil kanskje påstå at det er den beste måten å trippe på.

Om du skal være ute eller inne må være opp til deg, jeg har hørt om de som spiste sopp, la seg i sofaen og satte på pink floyd og hadde en veldig fin kveld, men det er også de som sverger til å være utendørs i naturen når de tripper. Personlig har jeg delte meninger, begge har sine fordeler og ulemper.
Sist endret av mentalmelt; 6. september 2018 kl. 11:34. Grunn: fjernet dobbelpost