View Single Post
Hei og hopp felles medmennesker!

Jeg er i plaleggingsfasen av min første opplevelse med vår gode venn psilocybe semilanceata. For meg medføerer dette en del spørsmål.

I hovedsak setter jeg spørsmål ved nivået kontroll man har på en level 3-4 trip.
Dette varierer vel i stor grad ut ifra hvilken type person man er, og det blir vanskelig å fastsette hvordan et tilfeldig individ som meg vil reagere på dette. Videre er det vansklig å beskrive meg selv og min psyke, både fordi jeg antar at man ofte ikke kan se "hele bildet" innenifra, samtidig som at det ikke lett å sette ord på denne type sak.

Derfor hadde jeg satt pris på om jeg kunne fått noe input på følgende:
- Egne erfaringer på level 3-4
- Hvor vanskelig er det å forholde seg til en level 3-4 trip?
- Hvor mentalt klar/stabil burde man være?
- Kan måten man ellers kontrolerer følelser (ikke handler etter følelser men logikk) være en viktig faktor å dømme etter?

Vet også at en trip varer i 6-8 timer. Man "peaker" 1-2 timer etter inntak. Deretter minker effekten drastisk mellom 3-6 timer etter inntak.
- Hvor godt stemmer dette?

Si at man doserer for en level 3-4 trip:
- Når man dette i de timene man peaker?
- Går man deretter ned i level 1-2 etter de første 3/4/5 timene?

Videre vil jeg tilføye at jeg har lest en del på diverse "trip reports" og effekter av både DMT og psilocybin det siste året. Kjenner konseptet av opplevelsen, men ikke selve følelsen og vil garantert bli overrasket over hvordan det er å trippe selv.

Håper jeg har gjort meg selv tydelig nok, og at hva jeg spør om kommer godt frem. Har gledet meg til dette lenge, og føler at tiden snart er inne.

- Medmenneske