View Single Post
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Veldig spennende å lese! Glad du ikke fortsatte med Heroinen, dog. Jeg ser stadig vekk hva det har gjort med folk. Kjenner flere som har rotet seg inn i det. Og takk gud for at det var brun heroin, og ikke hvit. Den hvite er den man lett overdoserer på. Den egner seg best til å skyte men det er aldri noe jeg hadde turt å gjøre. Den brune skal være "knall" å røyke men teknikken din må være riktig. Du fikk sikkert ikke feng fordi det ikke er så lett å røyke det for første gang.

Er utrolig glad vi ikke engang tenkte på å skyte heroinen vi hadde selv om IV slår alt. Husker fremdeles at jeg tenkte "Herregud, dør han nå? Hva faen skal jeg gjøre?!" da eksen min begynte å puste som en strandet hval. Det er ikke veldig lett å tenke rasjonelt i den tilstanden. Det var også noe som skremte meg veldig. Jeg hadde ingen anelse om hvordan jeg skulle håndtere noen situasjoner, og absolutt ikke en slik en. Når folk uten særlig kunnskaper snakker om OD så tror de at da er du dau. Men faktum er at en overdosering rett og slett er å ta for mye. Vi fikk alle de vanlige symptomene på at man har tatt for mye smack. Og når jeg sier at vi kastet det så er ikke det helt sant. Det var jeg som begynte å gråte fordi det var igjen mer, og han ville "ta noen striper til". Etter det forbanna marerittet vi var gjennom som føltes som en evighet for et par timers tilfredsstillelse? Den dag i dag vet jeg ikke om karen kastet det, engang. Det tviler jeg nesten litt på hvis jeg kjenner ham rett.

Husker at jeg var veldig kvalm i tiden etter. Men så kommer det et digert, svart hull i hukommelsen etter at han ga meg noen blå piller. Jeg tok gladelig imot noe som bare kunne dempe det litt eller få meg vekk en stund.
Sist endret av Lucy In The Sky; 4. april 2013 kl. 19:10.