View Single Post
Sitat av SkurtNilsen Vis innlegg

Det følgende innlegget er hva som fikk meg triggered af.
Vis hele sitatet...
Akkurat det innlegget du siktet til var nok myntet på meg og Mullah, og det kan muuuuuligens hevdes at han hadde et poeng der. Jeg så i alle fall humoren.


Jeg forstår helt fint at frivillighet er et gradsspektrum. Det jeg mente å diskutere er hvor stor andel av de prostituerte som har valgt dette mer eller mindre helt selv uten å bli påvirket eller lurt av bakmenn.

Jeg liker ikke å innrømme det men jeg begynner å komme til enighet med deg nå... ufrivillighet blant sexarbeidere er dessverre et betydelig moment i debatten. Ufrivillige horer utgjør heldigvis ikke majoriteten slik du ganske bastant hevdet innledningsvis, men de er heller ikke en så ubetydelig liten minoritet som jeg skulle ha det til.
Vis hele sitatet...
Hvis du i tillegg er enig i at det er vanskelig å vite om det det er frivillig eller ikke, så begynner vi å nærme oss en enighet her. Hvem skulle tro det!


I starten av tråden var påstanden din "majoriteten av prostituerte er tvunget til det, enten direkte eller indirekte." Dette har du senere moderert til "en betydelig andel av prostituerte er tvunget til det", noe som er langt mer riktig. Dessverre.
Vis hele sitatet...
Det er en god egenskap å endre mening når man blir presentert for argumenter. I dette tilfellet endret det ikke konklusjonen.