View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uten å utdype for mye: Hjalp med noe greier, fikk ikke betaling som avtalt. Sørga så for å avtale nedbetalingsplan for jeg begynte å lukte lunta og lagde en skriftlig kontrakt signert av begge parter på dette, avtalen er ikke overholdt. Prøvd å kreve de i over et år men det hjelper ikke uansett hvor streng jeg er, han sier pengene kommer men hver gang lønningsdag nærmer seg så forsvinner han og kommer med grove manipulasjonshistorier, personen har havna på kjøret og svir av penga sine på dop og piss.

Er det noe jeg kan gjøre med advokat eller innkrevingsfirma med den kontrakten, eller vil de kreve dokumentasjon på hva konkret gjelden kommer fra og jeg må anse pengene som tapt siden det stammer fra ulovlig virksomhet/arbeid? I kontrakten er det ikke spesifisert hva pengene kommer fra og jeg har et håp om at de forholder seg til teksten i kontrakten i ikke omstendighetene rundt, eller er den ikke noe verdt? Selvom beløpet er på mange månedslønner kan det ikke la seg gjøre å troppe opp med torpedoer eller juling og trusler pga andre omstendigheter. Hva faen kan jeg gjøre?