View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nei, det er faktisk ikkje ein stråmann. Din argumentasjon er at det ikkje er poeng i å gjere noko, fordi det alltid har vore slik. Då er det sakleg å påpeike at vi har oppnådd endringegr, som på tidspunktet kimen vart sådd, gjerne framsto som urealistiske. Barnearbeid var noko britisk økonomi var avhengig av.

Lovverket i dag er ikkje perfekt, og ingen hevdar det er perfekt. Men det er heller ikkje eit stort problem. Over tid kan vi raffinere regelverk, og gjere det betre. I tillegg verkar fort lovverk haldningsskapande. Du kan t.d. sjå på røykelova, som vart fordømt i si samtid, men som veldig få vil fjerne i dag.

Så ja, kanskje er det idealistisk. Men utan idealistar som kjempa for endring hadde vi ikkje hatt samfunnet vi har i dag.
Vis hele sitatet...

Vidarlo: Jeg har sagt at jeg er overbevist om at vi kunne hatt langt bedre reguleringer enn idag.

Ellers er jeg grunnleggende uenig i at prostusjon bør forbys da det er mange som velger det helt frivillig. Det er et legitimt yrke med en stor kundekrets. Når voksne oppegående menneskser gjør en gjensidig avtale og er respektable mot hverandre burde det være revnende likegyldig for både deg og meg, selv om man ikke ville valgt samme yrkeskarriere eller kjøpt slike tjenester selv.