View Single Post
Jeg er usikker på om jeg er helt normal eller helt sinnsyk. Jeg skjønner at noe er feil når jeg tviler. Gi tilbakemelding på hva dere synes:

Jeg er 30 år og fra Oslo. Har vært i forhold i syv år med en snill mann. Tror jeg. Han er god og snill med meg og lager mat og gir gaver. Får mye kos og oppmerksomhet.
For en måned siden fant jeg ut at han har løyet om veldig mye helt fra vi ble sammen. Om gambling, dop, penger som har forsvunnet, eskortesider fra byen vår, forhold med en kollega. Han sier at han er helt ærlig nå og at det var mest spenning med narko og runk som foregikk. Han sier at har ikke hatt sex med noen.
Jeg fikk sjokk og ble veldig lei meg for at han følte at han måtte lure meg for å være seg selv. Jeg synes jeg er ganske åpen om alt mellom himmel og jord. Nå har alt roet seg og han sier at han kjører en ærlig livsstil. Han forteller meg om dop og andre ting. MEN jeg klarer ikke å bli kvitt følelsen om han Virkelig er ærlig. Jeg er overbevist om at han har hatt sex med prostituerte uten at jeg vet hvorfor jeg kan være så overbevist. Jeg har søkt litt og ser at det er veldig veldig vanlig og at det er umulig å fortelle det til kona uansett hva.
Jeg klarer ikke å forstå hva som er sant, er han snill eller slem?? Hva gjør jeg?
Sist endret av Caropow; 9. februar 2019 kl. 17:45.