View Single Post
Trådstarter
16
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Høres ut som hun prober deg for å se hvorvidt du kan klare/være tilvennelig for å akseptere hennes tilsynelatende underliggende ønske om å være i et polygamt forhold, eller å ikke være bundet til bare en person.
Kan være derfor hun prøver å trigge deg litt i diskusjonene, en slags utforskning for å se hvordan dine verdier møter hennes egne, og hvordan du evt ville reagert dersom hun fortalte deg noe du ikke vil høre.
Det er iallefall det jeg tenker når jeg ser og opplever slikt fra damer. Om det ikke er reellt, så syns jeg uansett det er unødvendig å provosere kjæresten sin med slikt tankegods, og ville uansett betraktet det som ganske usunt.

Personlig ville jeg tatt alle hint om å vise nakenhet til andre, "vennskapelig spooning" og så videre som tegn på at hun kanskje prøver å forberede deg på å fortelle deg noe du kanskje ikke vil høre...
Som om hun forsøker å bygge opp en slags tillatelse/aksept fra deg, til å stadig ta det lengre og lengre, til den dagen hun kan "trygt" innrømme hvor skapet egentlig står.
Dette er jo spekulasjoner og synsing fra en random fyr på forum, men jeg mener allikevel at det kan være verdt å tenke over dette.

Det høres for meg ut som hun er farlig nære å være utro, da alt tankegods du presentere tyder mot dette.
Hvorfor skulle kjæresten min spørre meg om slikt, tenker nå jeg.
Det bør jo ikke engang være spørsmål i et vanlig forhold.

Jeg hadde ikke digga om dama mi lå og spoona med venninene sine engang. Føler at visse intimgreier er mellom kjærester, og ikke skal være en vennegreie (denne grensa er jo selvfølgelig forskjellig fra person til person).
Men det må være lov å ikke syns det er greit når dama basically tar mye av det som er intimt i et forhold og vil dele det med andre enn kjæresten sin.

Om hu ikke er utro allerede, så syns jeg dessverre det høres ut som det er farlig nære. Kan alltids ta feil, men hvorfor hun ellers skulle være så opptatt av dissse temaene, forstår ikke jeg.
Vis hele sitatet...
Jeg takker for at du er dedikert til tråden min!
Jeg tror ikke hun ønsker å være utro mot meg, men jeg tror hun forbereder seg på diverse scenarioer hun ser for seg kan forekomme.
At hun ser alle muligheter som åpne.
Det virker som at hun prøver å myke meg opp til å utvide mine grenser slik at jeg over tid vil akseptere mer og mer.

Jeg har satt ned foten på det jeg ikke aksepterer, og hun har godtatt det.
Det er veldig kjipt å ta opp kamper som jeg mener er en selvfølge i et hver normalt forhold. Det viser en mangel på respekt ovenfor meg.