View Single Post
For å holde det litt kort, så skal det på en måte være nok at du sier ifra at du ikke er komfortabel ang oppmerksomhetssøken og bekreftelse hos andre menn, og hvis hun ikke er villig/i stand til å tilpasse seg, så paser man vel rett og slett ikke så godt sammen.
Det er nok mange som kunne fått noe sånt til å fungere, eller hatt et åpent polygamt forhold e.l, men man kjenner jo på seg selv når ting ikke er som det skal.

Om den andre parten er uforstående eller uenig, så har man et problem. Høres ut som dere har et problem her, og grunnen til at jeg tolket henne i et veldig dårlig lys var bla. pga hennes holdning i samtalen du viste oss.
Slike opphetede samtaler er relativt uinteressante egentlig, men om jeg skal prøve å raffinere noe som helst psykoanalytisk ut av det (som selvsagt skal taes med en STOR klype salt), så syns jeg det er snodig at hun skal være så jævlig vanskelig når du spør helt konkret om hun kan trekke seg unna.
Jeg syns nesten å tolke at hun har en litt snerpete attitude, hvor det høres ut som hun føler at hun er berettighet i å oppføre seg sånn...

Og hun innrømmer jo faktisk at hun ikke er til å stole på. Man kan jo se på det som en fin ting i seg selv, at man er så ærlig og åpen at man kan innrømme noe slikt, selv om det er en stor svakhet/brist i personligheten - men det gjør jo faktisk ikke opp for det faktum at hun sier hun ikke er til å stole på?

Det høres veldig usunt ut, når det ikke blir møtt med forståelse (som ville vært naturlig hos de fleste), så syns jeg det i seg selv tyder på at det er fare på ferde her.
Sist endret av Alzo88; 13. august 2019 kl. 10:55.