View Single Post
Protips: hvis man skal bruke amfetamin på den måten, lær hva en psykose er og hvordan man kjenner den igjen hos seg selv.

Min påstand er at terskelen for problemer forhøyes betydelig ved at man vet hvordan man skal ta vare på seg selv når psykotiske symptomer kommer. Det typiske er at disse psykosene forutgås av betydelig tap av kort-tidshukommelse med progressiv disorganisering, forvirring og irrasjonell tenkning til følge. Med en gang man merker tegnene bør man holde fast ved ideen om at man opplever psykotiske symptomer - om man avbryter redosering og begynner å innstille sinnet på at det snart er på tide å hvile, så vil det gå bra. Jeg skal ikke klandre noen for å bedrive uforsvarlig rusbruk - hender jeg gjør det selv, jeg - men om man skal drive med dette så skylder man seg selv og andre å vite hva man driver med!

Jeg mener at den største faren ved bruk av slike stoffer ikke er effekten i seg selv, men at folk ikke aner hvordan de skal håndtere effekter de ikke er forberedt på - forbudskonsekvenser og sånt...
Sist endret av Amygdaloid; 14. desember 2017 kl. 15:36.