View Single Post
Trådstarter
33
Sitat av shalif Vis innlegg
Hei Beebob.
Har også utfordringer med helsen. Broken body, strong head. Har gått på Tramadol og liknende i årevis, uten at det kom noe godt ut av det.
Har gode erfaringer med cannasmør i kapsler. Det er ikke avslørende som en joint kan være. Man får tilnærmet lik dosering hver gang. Det varer lengre, som er et poeng for undertegnede. (Får nå inntil 6 timer søvn, mot 2 t tidligere)
Riktig valg av strain har såklart en betydning. Og der ligger utfordringen, da det er et mindretall av dyrkerne som lager medisiner. Majoriteten dyrker penger..
Du opplyser ikke hvilken sykdom du plages med, men forstår om det ikke ønskes utlevert her.
Hyllest for dine refleksjoner og fornuftige tilnærming til en krevende prosess.
Vis hele sitatet...
Takk for ett hyggelig svar!
Jeg skal lese meg opp ang cannasmør, har såvidt sett noen tråder om det. En jevn dosering er absolutt ett pluss, men jeg må som sagt tilegne meg mer kunnskap spesielt mtp varighet.
Du har forstått meg rett når jeg ikke ønsker en utbrodering om hva som feiler, men jeg kan si at det innebærer ett liv med periodvis invalidiserende smerter, perioder med stor utmattelse, noen gode perioder, men jevnt over så er det en hverdag med svært sterke smerter i muskulatur og ledd.
Jeg vet dessverre ikke navnet på den strainen jeg skal få prøve, annet enn at det lukter mer jord og ikke søtt (indica) og dyrket av en nederlender som dyrker for eget bruk mot kroppslige plager. Hvis jeg skulle ha stort behov for det, så får jeg sikkert vite navnet på strainen.
Jeg tar heller ikke mot mer enn ett knapt gram, for å teste over en periode. Enten så funker det, eller så funker det sånn passelig, eller så funker det ikke i det hele tatt. Det gjenstår å se.