View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Å få sterke følelser for et annet menneske er aldri sykt. Om dette bare er en forelskelse eller noe mer kan jo ikke vi vite. Kanskje ikke dere selv heller såpass tidlig. Men generelt i livet så er det jo om å gjøre å leve livet så oppriktig som mulig. En har kun dette ene livet. Om ting skjer slik at opplevelsen av lykke blir endret, så er det vel helt greit å gå for lykke? Forhold kan ta slutt, også ekteskap. Blir kompisen din mer lykkelig av å holde ut i et ekteskap mens han egentlig drømmer og ønsker seg noe annet? Vil han klare å fungere i ekteskapet over tid om følelsene han har fått fortsetter? Da tenker jeg ikke fungere som primært på soverommet men som ektemann og familiemann?

Dette er jo kun kort tid siden, så det å ta en avgjørelse så kjapt som vil påvirke livet i såpass stor grad virker kanskje litt overilt? Kanskje puste rolig noen uker å kjenne på dette? Og hva tenker du selv? Er du klar for å ta vennskapet med bestis til et nytt nivå? Det handler jo ikke kun om kameraten din men også deg.

Dere finner nok ut av det.
Vis hele sitatet...
Ja vet, det er bare en uke siden. Så ja børde nok holde meg 1-2 uker til. Men jeg er bare så forvirra og redd nå. Klarer ikke slutte å tenke på noe annet. Det er som jeg vil være med han- men samtidig ikke. Jeg vil jo ikke splitte en familie.
Men samtidig- etter han fortalte om sine vanskar med sin kone. Når han åpna seg så opp, som jeg aldri har sett han før. Sårbar og åpen. Så var alt bare så intenst. Så fint og kjærlig mellom oss. Vi bare holdt om hverandre. Ikke noe kyssing eller seksuelt. Bare armene rundt hverandre og gråt og lo og mimra litt sammen.