View Single Post
Rinkebysvorska‘n
WouwseP's Avatar
398
Tror ikke det er dette du vil lese, men det er noen av oss som har mista det meste av magien med cannabis for godt. Jeg røyka 3-4 gram daglig fra jeg var 15 år. Jeg røyker for avslapning/selvmedisinering men får ikke noe merkbar rus av det lenger.

Altså, jeg føler noe men greier ikke sette fingeren på hva det er. Husker godt hvordan det er å være ordentlig skækk fra jeg røyka i tidlig tenårene. Det var tider!

Har prøvd å bytte strains, røyke noe med høyere THC-innhold... Har prøvd å vape, hasjolje, wax, edibles. Eneste jeg ikke har prøvd er rosin/shatter.

For meg så forsvant magien over natta, jeg kødder ikke. Var 16-17 år den gangen. Lurte på hvorfor faen j'n ikke kicka som den pleide. Lukta super godt, nydelig weed. Jeg kjenner bra vare når jeg ser det, det var like bra som det jeg hadde røyka i ukene og månedene før.


Eneste som funker (litt):

Hvis jeg drikker meg full og røyker etterpå, eller hvis jeg røyker mens jeg tripper (2cb) så får jeg en boost mens jeg står og trekker på j min.

Hadde pauser på 6 og 12 mnd når jeg var i Thailand. Dro derfra til Nederland i fjor..... Ble skækk som faen de to første dagene med røykings, deretter gikk toleransen brått opp. Etter 4-5 dager med jevnlig røyking så kom toleransen min til samme nivå igjen, absolutt ingen rus.


Gi oss oppdatering da! Håper at jeg tar feil

Sitat av Mk1 Vis innlegg
Dårlig weed
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis det som er problemet.