Tråd: AstraZeneca
View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Thror Vis innlegg
Jeg har spesifisert at tallene er for Norge, så ser ikke relevansen med å peke på andre land.
Vis hele sitatet...
Kontekst for at eg viste til andre land var at Noreg har lite smitte - og at du ikkje kan anta at dt smittenivået vil halde seg om ein har færre tiltak. Ergo er risikoen du kom opp med gitt at vi fortset med dagens tiltak, noko eg har sett svært få argumentere for.
Sitat av Thror Vis innlegg
Det er også helt naturlig å se på et nåtidsbilde og ikke fremtiden, da denne er umulig å spå.
Vis hele sitatet...
Det er absolutt verdt å akkumulere risiko over tid. Sjansen for at eg vert smitta den den neste timen er sånn omlag null, så ut frå det gir det ikkje meining for meg å ta vaksinen...

Viare - å handtere risiko er å sjå inn i framtida. Korleis vil ting utvikle seg - på kort og lang sikt. Det er rett nok nær umulig på individnivå, men vi kan sei ein del om korleis populasjoner reagerer på smitte, og vi veit litt om korleis covid-19 opptrer i populasjoner. Så vi kan sjå konturane av konsekvensane ved å ikkje rulle ut vaksine. Då må vi velje mellom sterke tiltak, eller eit helsevesen som ikkje er i stand til å handtere belastninga.