View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå vet jeg ikke hvor gammel du er eller hvor du bor - men litt større byer så er det ikke ramaskrik hvis det lukter joint på fest. Ofte kjenner man heller ikke de fleste. Ser selvfølgelig at det er noe annet hvis man er 18 og fremdeles vanker i samme ungdomsmiljø som man alltid har gjort.

Syns derimot at det virker ganske narkis å måtte ta en prat om at man har brukt rusmidler på fest. Det er vel noe man gjør hvis man har et problem med det...

Og mener fremdeles at det er en stor forskjell på å se noen bekjente ta en joint på fest og det å ha venner av dama/typen som stikker innom i tide og utide for å snorte seg en liner.
Vis hele sitatet...
Jeg er fra hovedstaden og
for oss som henger på freak er det vanlig med en omgangskrets hvor det er vanlig at noen røyker joint på fest.. Men det er ikke vanlig for vanlige folk og vanlige A4 damer som damer flest ville kicka på det om hun var med den nye typen på fest og det plutselig ble lagt opp linere og fyra spliff!
Selvom vi som henger her har et stort nettverk av rusliberale venner og bekjente og venners venner betyr det ikke at folk i mer nøkterne kretser er sånn. Jeg er rusfri nå og overraska over hvor streite folk flest er nå som jeg ikke er i de samme miljøene som før lenger, ting jeg trodde var normalt som f ex det å fyre joint på fest er helt uhørt i andre kretser og hvis noen gjør det er det fire stykker som blir uglesett av resten. Om en dame ugleser venna dine tenker man som ordtaket at man er som man omgås og sånn ser hun kjapt dårligere på deg og. Nå er det jo ikke så stor sannsynlighet for at man klikker sammen med en dame som er så forskjellig fra seg selv men helt klart syns jeg syn på rusmidler er noe som burde diskuteres når man blir kjent så lenge rusmidler fortsatt er en del av livet. I noen kretser er det ikke unormalt å selge dildoshow på internett heller og det er greit å fortelle daten at man driver med det så det ikke blir noe bombe senere. Forskjellen er at rusmidler er ulovlig og derfor faktisk enda mer relevant å fortelle om så man har valget om man vil menge seg i kriminalitet eller ikke