View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Det er korrekt. Administratorer kan endre brukernavn. Crew er ikke administratorer og kan av en eller annen grunn ikke bytte brukernavn, men vi kan gjøre det meste annet. Det skaper noe forvirring.

I innlegget som du siterer hevder jeg også at vi kan bytte epost. Det kunne vi da jeg skrev dette, men på grunn av GDPR er det bare nso som har tilgang på IP-addresser og epostaddresser nå. Men det kan brukeren uansett bytte selv.

Dersom du ønsker å bytte brukernavn så bruk kontaktboksen. Da vil alle som har makt til å gjøre noe med saken se det.
Si hva du ønsker å bytte til!
Ikke bare fortell oss at du vil bytte brukernavn, men også hva ditt nye brukernavn skal være!

Sjekk også om det ønskede er ledig først. Er brukernavnet opptatt må du finne på noe annet. Dette er slike ting som virkelig, virkelig burde være åpenbart for alle, men de fleste pleier bare å opprette en tråd - gjerne som anon! - og spørre om hvordan de bytter navn. 4real.
Vis hele sitatet...
Skjønner! I mine tidlige dager prøvde jeg å nå ut med denne boksen, men det var ikke en respons å få. Så jeg selektivt tok ut det utdraget fordi jeg antok det ikke var relevant. Valgte derimot å 'lenke' til det så folk kunne få konteksten ved valg. Bra man har valget.

For å legge til den samtalen; Vil det ikke være sånn at alle tråder og innlegg også vil bli endret slik at de fremdeles vil knyttes opp mot nytt brukernavn?
Sist endret av Jokke; 5. januar 2021 kl. 21:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.