View Single Post
horsepundare
6
Hej.

Jag är en kille som gjorde vad alla unga svenskar som vill tjäna lite extra pengar gör. Alltså flytta till Oslo och finna ett jobb som barnehageassistent, bananskalare eller liknande negerjobb. För mig funkade det inte så bra...

Dessvärre så har jag länge haft problem med droger. Och idag, ca ett år senare, så skjuter jag heroin varje dag. För att inte tala om alla valium och rivotril som slinker ned under loppet av en dag. Mitt missbruk har eskalerat från att vara en haschtomte som tar speed och sånt på helgerna - till en fullfjädrad heroinist.

Hemma i Sverige så begick jag en del brott för att ha råd med husleie, mat och alla jävla droger. Men här i Norge har jag märkt att det är mycket svårare att fixa snabba pengar. Kanske för att det redan finns så många rusmissbrukare och zigernare?

Framförallt så tycker jag det känns MER fel att begå brott här i Oslo - eftersom jag själv hatar alla kriminella invandrare i mitt hemland. Därför har jag börjar prostituera mig. Säljer min röv till smårika ensamma gubbar. Det går faktiskt rätt bra så länge man tar pengarna först och döljer sina injektionsmärken. Och viktigast av allt: inte säger att man är straight.

Mina spörsmål är: Hur vanligt är det här med knarkande pojkhoror i Oslo/Norge? Eller homosexuell prostitution överhuvudtaget? Har någon av er erfaring eller känner någon som varit i samma situation?

Ställ gärna frågor om ni undrar något eller inte skönte min svorsk,