Tråd: Groguide
View Single Post
Hi fellow gartnere, jeg dyrker mine aller første tre planter, utendørs, i eget hus på en kappverdeøy.
Jeg fikk frøene Flower Power, Hulkberry og Gushers for 28 dager siden og jeg er superimponert.
Jeg har aldri sett noen planter gro SÅ bra og raskt,
selv her i sydenparadiset.



De gikk i blomstring andre uka og ble pottet om.
De har navnene Mari, til venstre, som er en indika siden bladene hennes er bredere enn Hu, som leder i vekst og ligner på den saktere Anna og har slanke blader.
Den lokale weeden er naturlig Sativa og en en særdeles høy og slank plante med slanke blader.
Disse damene har mer pondus på ALLE måter.
Fordelen her er solen som stort sett er 12/12 året rundt, og iallfall fall sterk nok til at disse boleplantene responderer.
Siden jeg er en aktiv marihuanaentusiast siden jeg røyka første gang 33-år gammel har jeg gleden og konsekvensen av å være følsom
for hva som er bra for meg, og derfor unngår jeg kjemikaler i maten og tar ikke medisin laget av legemiddelindustrien.
Dermed kan jeg ikke være dårligere mot plantene, så de får skall av bananer, løk og eggeskall og trives tydeligvis.
Små lus og fluer blir tiltrukket men de er i mindretall nå etter tre dager med vann blandet eddik og litt alkohol og sprayer de morgen og kveld.
Men synlige skader på bladene ble det, uten at plantene virket stresset. Tvert i mot har blomst og vekst prosessen eksplodert siste dagene.
Jeg er super entusiastisk for dette prosjektet mitt, og veldig takknemlig for alle dere proffe, ja i tilfelle, samt få gode råd.