View Single Post
Trådstarter
157
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
Røyker eller snuser du? Isåfall hold deg unna det i fylla de første gangene. Det kan fort utgjøre forskjellen på en koselig og jævlig kveld

Snakker av erfaring her sikkert en del andre som kjenner seg igjen og.

Min løsning på kvalme er å blande svak vodka heller, fremfor øl. Min første fyll var med 40%. Gjort med fornuft, og du ikke er en slik kødd med lavt selvbilde som bare MÅÅÅÅ tøffe deg og vise andre hvor barnslig alpha male du er, så er det de beste fyllekulene jeg har hatt. Foretrekker vodka over øl any day. Drikk sakte og ikke tøff deg på mengden. Totalt 2-3 dl vodka.
Mer kan gå om du drikker sakte over tid og blander svakt. Styr unna drowsnjek eller hva faen den blå flaska heter og Kalinka, kjør Nordfjord eller noe tilsvarende. Det kan hende det løser ivalmen din.

Personlig skal du kjøre denne løypa, bland med Pepsi Max, eller 50/50 med sprite og eplejuice.. kjøp en sitronessens og sprut nedi en god liten dert på slutten. Ikke mer enn maks en cm vodka i bunnen. Og ta det derifra. Føl deg frem. Ikke prøv og finn grensa første og andre kvelden. Du skal kose deg, tross alt

Såg ikke før nå at du var 17. Se bort fra rådet mitt, og vent til du er 18, men regner med det ikke skjer.
Vis hele sitatet...
Prøvde meg frem igår. «En øl gikk ned bra, andre og, tredje og, fjerde, men på 5 og halv øl følte jeg at hodet snurret litt rundt, balansen vesentlig svakere, dårligere syn, nesten som at jeg trengte staver for å holde meg på beina, men jeg kunne fremdeles kontrollere alt. Spydde 2 ganger og midt i natta, er ennå kvalm idag.»

Var jeg virkelig full? Om ja, vil aldri bli mer full-følelsen. Hadde mer enn nok med å holde øynene oppe.