View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Sinte, sinte ravn, tenk på blodtrykket!

Hvordan er det mulig å bli så personlig fornærmet og forbanna over at en random person på internett muligens har vært utro?
Jeg foreslår at du prøver å bidra til å opplysning rundt spørsmålet til TS, men hvis det blir for følelsesmessig tungt er det bare å bla videre til neste tråd.
Vis hele sitatet...
Ikke forbanna eller fornærma. Bidro med svar og min erfaring. Jeg veit at man ikke får resept til andre enn seg selv skreiv jeg jo.

Når det kommer til å være moralens voktere blabla, yeah syns faktisk alle har et visst moralsk ansvar i den verden her. Skal man knulle andre så vær singel eller i åpent forhold, trokke trådstarter hadde vært okei med at dama var utro og smitta han med kjønnssykdom og prøvde å snike i han meds istedet for å være ærlig heller så forholdet er basert på en løgn.. Syns også man burde si fra når folk oppfører seg dritt på andre måter, eller er dere sånne egoistiske slabbedasker som tenker at det ikke er deres problem så da kan folk bare være så kjipe mot andre som dem vil? Kult den dagen noen tenker det når det er dere som blir bedratt, overfalt, banka, rana, skada og trenger hjelp eller en moralens vokter også pga noen andre som har vært idiot mot deg ....