View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av GodBlanding Vis innlegg
Dag 8 fortsatt! Jeg har med 0 timer søvn i natt gått 72 timer med 5 timer søvn. Går for gull og satser på at psykosen ikke slår meg i trynet før kvelden, har avtalt legetime så jeg tenker å høre hvor lenge det er forsvarlig å gå uten søvn sånn rent medisinsk. Er fortsatt i overraskende greit humør, men ber om å settes over på 1 25 MG Sobril ved leggetid. Mulig jeg prøver å sove uten, og tar den om insomnia vedvarer. Det overlater jeg til formen kveld/natt til søndag.
Vis hele sitatet...
Stødig mann, stødig. Kanskje du rett og slett skal opprette en egen tråd. Det er veldig inspirerende å lese om veien bort fra de stygge stoffene. Har selv hatt en kjip vei tilbake fra kokain og jeg er bare glad til jeg aldri smalt noe i årene.

Men uansett. Ttom skriver her når han er klar for det. Han har vel nevnt at han ofte har skrevet i beruset tilstand, så dette pppholdet ser vi positivt på. Og hvis det skulle være noe annet Tom, samme hvor mange ganger du sprekker eller har det vanskelig. Du har hauger av støtte fra freakforum