View Single Post
Hei igjen godtfolk jeg proklamerte i starten av juni her at jeg skulle ha " hvit måned" fri for alle rusmidler. Oppsummeringen er som følger: jeg har klart å avstå fra alkohol, men har gått på ca 15 heroin-sprekker, med andre ord ca annenhver dag.er minimalt fysisk avhengig, men psykisk er jeg i heroinens jerngrep og kommer til å være det til jeg får hjelp. Har snakket med lege og psykolog, som jobber for å skaffe meg et opphold på minimum 3 måneder på en eller annen12-Trinns eller treningsinstitusjon. Det er klinkende klart at jeg ikke klarer dette på egenhånd.

Samme gjelder deg Tom. Wake up and smell the coffee! Get some help, istedet for å være fanget i denne evige limboen vi er inne i. Innse bare at heroin er blitt en QuickFix for alle kjipe dager og alle kjipe følelser. Det er det første som ramler inn i hodet mitt når jeg våkner om morgenen. Det er det første jeg belønner meg med når jeg har hatt bra resultater på jobb. Det er det første jeg gjør hvis jeg føler et snev av angst. Jeg kommer meg ikke ut uten hjelp. Det er så forbanna åpenbart.