View Single Post
Sitat av Loopwhole Vis innlegg
Jeg har et tips til deg Tøffetom siden du vil være anonym og få hjelp, dette vil kanskje høres litt sært ut men det er fantastisk; Anonyme Narkomane. Ha et åpent sinn og ikke døm programmet deres etter bare et møte for det vil føles rart ut i starten og kanskje litt sært. Ingenting har hjulpet meg mer ihvertfall (50 dager siden siste smell) enn å gå på møtene deres og følge programmet, trinnene og ikke minst ha en sponsor.

Du kan godt sende meg en pm om du vil snakke mer, du kommer til å komme deg ut av dette, men du trenger ihvertfall litt hjelp!
Vis hele sitatet...
Faktisk ikke dumt!

Jeg har jo prøvd det, men ikke i delen av landet jeg nå er i. Faen ikke dumt. Det handler jo om kjemi mer enn noe annet, klikker man overhodet ikke så klikker man overhodet ikke...

Kan overleve tåpelige ritualer og magiske nøkkelringer; men kjemien som sagt - den klarer jeg meg ikke foruten.
€€
Sjekker om det er møter her i dag.

Takk

Møte idag ja..

Hvordan vet jeg om et NA møte er åpent eller ei?
€€

€€
Faen for et fuckings waste of time. 19:01 - låst dør, ringte samtlige nr der - hørte faktisk tlf ringe på andre siden.

Virker mer som en runkeklubb fpr de innvidde enn en åpen dør for de anonyme narkisene
€€


€€
Det gikk ikke så bra i dag heller. Skjedde noe mer dritt og.

Har flyttet nå, og tror det var for det bedre. Siste sjanse i morgen før erkjennelsen er et faktum
€€

€€
NB: De siste innlegggene er i realiteten 3-4 innlegg skrevet med godt mellomrom imellom.€€
Sist endret av Tøffetom; 15. juni 2016 kl. 00:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.