View Single Post
Da sprakk jeg igjen som den patetiske fitten av en blodnarkis jeg faktisk er. Så masse gode ord og folk som tilsynelatende genuint bryr seg, ihvertfall littegrann, og jeg gir dere fingeren og sier implisitt at jeg driter i alt dere er.

Om jeg har vært nære ved å lyge på forumet før så er ihvertfall dette topp5 i denne sammenheng.

Det var 0.7, nå er det 0.6. Relativt mildt, grenseland direkte dårlige saker.

Jeg går ned å sender det etter klokken 16; slik at det ikke dukker opp før i overmorgen igjen. Det høres idiotisik ut, men slik har jeg en form for motvaisjon til å holde ut morgendagen. Og et argument for at om jeg enda skulle finne på å kjøpe - da kan jeg likegjerne bare kjøpe noen pumper i samme slengen og skyte alt sammen.

Jeg har kastet sånt i dass til godt over titusen kroner før. jeg får meg ikke til kjøre det kjøret igjen. Har ikke økonomi til dop slik jeg hadde før.

Uansett, unnskyld til alle. Jeg har sviktet hele jævla gjengen, både dere som vet jeg prøver, mest av alt meg selv, og særlig de rundt meg IRL som plutselig opplever meg som fraværende og utilgjengelig.

Jeg er en udugelig fitte, og jeg skal slutte å være det.

Restart 16:00.

Sitat av GodBlanding Vis innlegg
En ting som funka for meg sist: sett en dato en uke eller to frem i tid. Denne datoen skal det sluttes med dop, uansett hvor vondt det gjør. Gjør klart slik at du helst har støtte fra en god venn som kan holde deg med selskap de første 5, kritiske dagene. Når disse er overstått reiser du langt avgårde, ta gjerne noen øl, kjenn på livet som rusfri. Søvnløshet vil vedvare ytterligere noen uker men man greier å få en time På øyet her og der. Og Husk: ingen sentralstimulerende første 5 dager. Da vil du bli overmannet av angst og sprekke. Jeg var nesten 3 mnd. Rusfri med den metoden ..
Vis hele sitatet...
Tar ordentlig stilling til etterpå. Først må jeg skrive det ovenstående.

Men faen ikke prøv dere. Dette var ikke slutten på mitt forsøk, dette var ikke min siste sjanse. Så lenge jeg er der jeg er nå psykisk, så vil jeg fortsatte å prøve. Jeg skal faen meg greie dette drittet nå. Enda det jeg sier ikke er verdt skit vel og merke, iom at jeg har røyket nå. Melder inn når jeg er "nykter" i kveld og ordene mine blir sånn halvveis verdt å kaste vekk tiden sin på å lese..

Sitat av GodBlanding Vis innlegg
En ting som funka for meg sist: sett en dato en uke eller to frem i tid. Denne datoen skal det sluttes med dop, uansett hvor vondt det gjør. Gjør klart slik at du helst har støtte fra en god venn som kan holde deg med selskap de første 5, kritiske dagene. Når disse er overstått reiser du langt avgårde, ta gjerne noen øl, kjenn på livet som rusfri. Søvnløshet vil vedvare ytterligere noen uker men man greier å få en time På øyet her og der. Og Husk: ingen sentralstimulerende første 5 dager. Da vil du bli overmannet av angst og sprekke. Jeg var nesten 3 mnd. Rusfri med den metoden ..
Vis hele sitatet...
Jeg synes dette høres kjempelurt ut. Vil prøve å arrangere noe tilsvarende

Har brutt med de siste in-rutene mine til narkismiljøene.

Problemet mitt er at alle "venner" jeg har, i den grad det kan kalles venner - (det føles ihvertfall ikke som venner), kommer fra en annen verden. De går i pene klær, har familie, og er mest bekymret over godguttens neste fotballkamp eller organisering av neste familieferie..,.

Vennene jeg vokste opp med er vekk. Noen er i "partypsykose", noen er død, noen er vekk (sannsynligvis langtidsrehab), noen er i fengsel og noen er i tvungen psykiatrisk behandling..

Venninnene mine som jeg hadde i lang tid og alltid kunne gå til, ga meg opp mens jeg var som verst.. X'ene mine er mer fucked upp enn jeg jer selv... Damene jeg "klikker med", er såklart dem jeg ruser meg til helvete med og kjører på uten like..for så å være igjen utkjørt, dehydrert, og skrikende etter beroligende..så de er jo et problem fremfor en løsning.

Har en ordentlgi god venn, bff'en, men han er av andre årsaker svært opptatt for tiden..

Har noen gode sjeler rundtom som bryr seg og heier, men det blir aldri det samme.. Dette er liksom blitt noe jeg må gjøre helt fuckings alene, og av og til så driver tanken på det meg gal.
Sist endret av Tøffetom; 14. juni 2016 kl. 16:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.