View Single Post
Sitat av Morgul Vis innlegg
Du slår meg som en flott fyr, Tom. Jeg heier på deg av hele mitt hjerte, virkelig. Skulle ønske jeg kunne si noe, eller gjøre noe, som ville gjort dette lettere for deg.. Men dette er jo en vei du må gå selv.

Rart ass. Føler nesten jeg kjenner deg, ettersom jeg har fulgt deg her lenge. Har ikke skrevet noe før, men jeg sjekker denne tråden daglig i håp om positive oppdateringer fra deg.

Stå på, jeg har oppriktig tro på det.
Skulle det gå til helvete så er det mulig å få hjelp utenifra, stoltheten din er ikke verdt resten av livet ditt.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Hehe, jævlig kjekt med sånne innlegg. Regner jo med at de fleste oppfatter meg som en drittsekk av dimensjoner, og jeg trives jo forsåvidt med det, men i tider som dette er det gull å få høre noe annet


Sitat av GodBlanding Vis innlegg
Må da for faen ta 24 timer uten dop bare for å bli kvitt de 4 KGS mursteinklossene du må ha i fordøyelsessystemet! Eller pleier du å bruke kirurgisk utstyr den roughly ene gangen i mnd. Du er og driter??;-)
Vis hele sitatet...
Jeg har faktisk vært beskjeden på brukerdosene, så dette har kun vært et periodisk problem. Dret ut en kloss for noen dager siden, og denne gang var det stusslige små dukkehus-mursteiner som dumpet ut. Nå er det bare den kjente grøten. Dog den er jo noe å skryte av på dag én - at vi ikke snakker saus tilsier strengt tatt at jeg ikke har det så forferdelig i "cold turkey" perspektiv.

Stor takk til idiotene som importerer dritten av så lav kvalitet at det er fysisk umulig, selv for en velstående narkis, komme til det helvete en automatisk ble lokket inn i før.

Sitat av GodBlanding Vis innlegg
Du er rå da Tom. Men må rette på deg, heroinabstunensene kommer ikke til å merkes mest i kveld, de kommer til å treffe deg som et godstog i natt eller grytidlig i morgen. De vil være på sitt verste 17.00 i morgen til 1700 dagen etter men det vet du jo allerede. Tviler vel på at du venter så lenge før det blir en ny hit.

Det er verdt å merke seg at det er lite poeng i å slutte med heroin dersom koka og amf /piller allerede er en del av hverdagen. Du må slutte med en ting om gangen ellers kan du like gjerne bare gi faen. Ikke for å være bombastisk men sånn er det bare. Tvi tvi

Med mindre du lenkes fast og nøkkelen kastes da. Eller at du er på tvungen rehab. Noen dramatiske omstendigheter skal uansett til for at det skal bli mulig å slutte med heroin under de forutsetningene du nevner her.
Vis hele sitatet...
Det er to alternative matematiske skoler her. Den ene går på å definere når den maksimale abstinensen inntreffer, det vil si, når kroppen står ved forfall uten heroinen sin. Mentalt isolert sett , samt med tanke på de fysiologiske mekanismene som (ikke ) er i gang, vil en da stå ovenfor den maksimale abstinens. (slik jeg teller timer her)

Den maksimale reelle abstinens derimot, kommer når ovennevnte faktum har fått en god del timer på å forplate seg, og alle aspekter ved ens kropp er affektert betydelig.. (slik du påpeker at virkeligheten utarterer seg)

Så la nå en stakkar som akkurat er kommet igang regne maksimal abstinens fra første teoretisk mulige punkt
Sist endret av Tøffetom; 14. juni 2016 kl. 14:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.