Tråd: Smugle-plan
View Single Post
Good mooorning freaks.

Jeg har et par tanker sirkulerende i hodet mitt. Om jeg en dag får nok penger til å kunne kjøpe en båt, så har jeg faktisk veldig lyst til å smugle.

Er det å kjøre privat båt fra Norge til utlandet, for å kjøpe billig (shit) og ta det med hjem igjen for å gå i overskudd, kanskje er noe underrated? Eller er det flere enn en skulle tro som gjør dette?

Som jeg ser det, er jo sjansen for å bli tatt ganske liten. Det er i og med at du har utrooolig mye plass å reise på, på vannet uten å bli sett. Du har også massevis av plasser som du lett kan gå i land på, eller bare hive shitten på land.

Er det noen som vet sånn ca pris på en god nok båt og hvor stor den eventuelt bør være? Også lurer jeg på hva som er det beste å ha av navigasjon og hva du trenger av utstyr for disse turene?

Jeg lurer også litt på om det er noen typiske smugler ruter med båt? Noe som er typisk egentlig i det hele tatt med hele opplegget? Også hvor på båten mener du det er best å gjemme shitten? Selv tror jeg det smarteste er å pakke det du vil skjule inn i noe som er vanntett og sikkert, helst sammen med litt vekt, bare så den ikke flyter opp liksom. Det du gjør er å feste den fast under båten i et tau feks, men bare ikke for dypt da.

Også det siste jeg lurer på er om det er noen andre land som kan være bedre å reise til enn Danmark? Med tanke på priser på hasj/weed.

-Jeg bare tenker det kan være mye penger å hente i vellykkede smugler runs. Tar i mot all respons både bra og dårlig, men helst ikke spor av topic. Cheers guys